domingo, outubro 11, 2009

El Concello de Vilagarcía transmitió que, “tal como se acordara no seu día, o Concello e a asociación de veciños consensuarán as modificacións a introducir no proxecto de mellora da praza de O Souto”, aunque la versión de los vecinos no coincide con esta. Además, recuerdan que los posibles cambios que se introduzcan en el trazado del proyecto deberán estar siempre dentro del presupuesto que se contempla para esta obra, fijado en 150.000 euros.
Según el Concello, en la reunión mantenida el viernes entre asociación y concejales, “quedou patente a boa disposición existente para redefinir un proxecto que satisfaga as expectativas da asociación sen que supoña un incremento de custes para o Concello”.

Por otra parte, el gobierno local asegura que en esta asamblea, el portavoz socialista, Marcelino Abuín, “lembroulles aos veciños que a creación do parque infantil que demandan estaba prevista polo Concello incluso antes de plantexarse o proxecto da praza de “O Souto”, xa que se enmarca no plano de mellora das áreas infantís e creación de novos parques de xogos nas parroquias do rural, que o Concello puxo a andar hai máis dun ano”. Con esto pretenden explicar el motivo de que el nuevo proyecto no contemplase la mencionada zona de divertimento para los pequeños, y aseguran que “os elementos de xogo xa están encargados dende hai tempo e instalaranse unha vez que remate a reforma do entorno do centro cultural de Rubiáns”.

Afirman que Marcelino Abuín ve “razonables” las propuestas de la asociación, y que falta resolver las cuestiones técnicas, que se abordarán en la reunión que tendrá lugar el próximo martes.

(Fonte: María Foscaldo, Diario De Arousa)

0 comentarios (¡PULSA AQUÍ!):

Participa

INSCRIPCIÓN
*Ficha: engadir enderezo, teléfono, M² de exposición (ata 5m²) e número de asistentes ao xantar.