Según el Concello, en la reunión mantenida el viernes entre asociación y concejales, “quedou patente a boa disposición existente para redefinir un proxecto que satisfaga as expectativas da asociación sen que supoña un incremento de custes para o Concello”.
Por otra parte, el gobierno local asegura que en esta asamblea, el portavoz socialista, Marcelino Abuín, “lembroulles aos veciños que a creación do parque infantil que demandan estaba prevista polo Concello incluso antes de plantexarse o proxecto da praza de “O Souto”, xa que se enmarca no plano de mellora das áreas infantís e creación de novos parques de xogos nas parroquias do rural, que o Concello puxo a andar hai máis dun ano”. Con esto pretenden explicar el motivo de que el nuevo proyecto no contemplase la mencionada zona de divertimento para los pequeños, y aseguran que “os elementos de xogo xa están encargados dende hai tempo e instalaranse unha vez que remate a reforma do entorno do centro cultural de Rubiáns”.
Afirman que Marcelino Abuín ve “razonables” las propuestas de la asociación, y que falta resolver las cuestiones técnicas, que se abordarán en la reunión que tendrá lugar el próximo martes.
(Fonte: María Foscaldo, Diario De Arousa)
0 comentarios (¡PULSA AQUÍ!):
Publicar un comentario